2014. augusztus 23., szombat

Cica mentés

Éppen füvet nyírtam, amikor kisfiával kézen fogva átsétált hozzánk a szomszédunk, Viki. Egy létrát szeretett volna kérni, mert a kiscicájuk felmászott egy magas fenyőfa tetejére és sehogy sem tudott onnan lejönni.
Fogtuk a létrát és elindultunk leszedni a buta macskát a fáról. Először én másztam fel érte, de a cica átment a szomszéd fenyőfára, nem akart hozzám odajönni. Viki étellel próbálta lecsalogatni, de úgy sem értünk el sok sikert, a létra túl alacsony volt, Vikinek tovább kellett másznia fel a fára. Így már sikerült megfognia Fridát, a macskát, de macskával együtt most Viki nem tudott lemászni a fáról. Felmásztam a létrán, hogy segítsek, Frida minden karmával Vikibe kapaszkodott, de végül valahogy megkaparintottam. Mindenki biztonságban földet ért. Egészen feldobta a napomat a macska megmentése.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése